Nowa strona www.gbsbank.pl


Nowa odsłona witryny Gospodarczego Banku Spółdzielczego w Barlinku – nowoczesność i funkcjonalność w najlepszym wydaniu! 

Nowa strona www.gbsbank.pl 

Zaprojektowana została zgodnie z najnowszymi trendami, tak aby maksymalnie ułatwić interakcję użytkownika z serwisem. Projektując ją, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie techniki „Responsive Web Design” ze względu na jej użyteczność oraz możliwości. Teraz serwis wyświetla się optymalnie na każdym urządzeniu niezależnie od tego, czy jest to komputer osobisty, tablet czy smartfon – strony automatycznie dostosują się do wielkości i rozdzielczości ekranu, co sprawia, że korzystanie z bankowości na urządzeniach przenośnych to w tej chwili czysta wygoda.

– Bankowość mobilna jest już nawet nie tyle standardem, co realną alternatywą dla klasycznej bankowości internetowej. W sześciu dużych bankach klienci logują się już częściej z poziomu smartfona niż komputera PC. Są to co prawda dane, które mogą charakteryzować się zmiennością, bo obejmują tylko jeden miesiąc, ale nie należy oczekiwać, by trend ten miał się w przyszłości odwrócić. Wręcz przeciwnie, liczba logowań z poziomu urządzeń mobilnych będzie rosła –wskazuje Wojciech Boczoń, analityk serwisu Bankier.pl. Tak ogromna zmiana preferencji odnośnie do korzystania z usług bankowych wynika zdaniem Boczonia z faktu, że –  smartfony nosimy cały czas przy sobie – większość z nas woli wyjść z domu bez portfela niż bez telefonu. Smartfon daje nam wgląd w swoje finanse w każdej chwili. W przypadku komputera jest to możliwe zazwyczaj w określonych sytuacjach (w domu, pracy, w kawiarni). Z poziomu programów mobilnych użytkownicy mogą już wykonywać zdecydowaną większość operacji dostępnych w bankowości internetowej, więc w praktyce nie muszą korzystać z komputerów. Dodatkowym atutem bankowości mobilnej są płatności – zbliżeniowe lub z użyciem kodów.

Nowoczesny design strony Banku 

Powstał w oparciu o przejrzysty układ kafelkowy, który znacząco ułatwi użytkownikom nawigację, także na ekranach dotykowych. Z kolei działowi marketingu umożliwi samodzielną zmianę grafik i komunikatów w zależności od obecnie prowadzonych działań marketingowych. Wybór fotografii i ułożenia elementów graficznych w serwisie dokonany został na podstawie badań z udziałem użytkowników w zakresie koncentracji ich wzroku podczas przeglądania stron Banku. Dzięki zakładkom skierowanym do konkretnych grup klientów (klienci indywidualni, firmy i instytucje, wspólnoty mieszkaniowe, rolnicy), użytkownicy będą mogli łatwo znaleźć adresowaną do nich ofertę. Jesteśmy pewni, że pozytywnie wpłynie to na poprawę szybkości dotarcia do poszukiwanych informacji. Dodatkowo w serwisie umieszczono interaktywną mapę, aby ułatwić lokalizację placówek GBS Banku i bankomatów bezprowizyjnych sieci IT Card.

Mamy nadzieję, że tak duża zmiana przypadnie do gustu naszym klientom. Oczywiście jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie oraz propozycje udoskonaleń. Zachęcamy do wyrażania opinii na temat zmian, jakie zaszły w serwisie, który został zrealizowany przez firmę Trol Intermedia. Twórca serwisu ma również doświadczenie w budowie portali samorządowych, aplikacji Biuletynu Informacji Publicznej oraz portali dla bankowości. Rozwiązania dostarczane przez Trol Intermedia oparte są o własną platformę zawierającą m.in. funkcjonalności umożliwiające sprawną komunikację instytucji z odbiorcami.